بورس انرژی: مروری بر آخرین رویدادها
تبلیغات
بورس انرژی: مروری بر آخرین رویدادها
بورس انرژی: مروری بر آخرین رویدادها

هرچه شناخت ما از گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری بیشتر شود در شرایط خاص اقتصادی کشور می‌توانیم سرمایه گذاری های هدفمندتر و سومندتری داشته باشیم. از آنجایی که از منظر سواد مالی، سرمایه گذاری درست و صحیح یکی از راه رسیدن به استقلال و ازادی مالی می باشد شناخت بازارهای مختلف سرمایه گذاری پبشنهاد می شود. یکی از این بازارها بورس انرژی می باشد. ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده نفت و گاز و دارنده یکی از بزرگترین ذخایر و منابع هیدروکربوری جهان شناخته می‌شود.

یکی از بهترین و شفاف‌ترین مکانیزم‌های قیمت گذاری محصولات این بازار نیز، عرضه آنها در بورس است. بورس انرژی بازاری است که در آن کالاهای مرتبط با انرژی از جمله نفت و گاز کشف قیمت و معامله می شود. بورس انرژی نسبت به سایر بورس های فعال در ایران بورس جوانی محسوب می شود که در آن حامل های انرژی (نفت، گاز، برق و سایر حامل های انرژی) و اوراق بهادار مبتنی بر کالاهای ذکر شده معامله می شود. بورس انرژی در اسفند ماه 1391 به طور رسمی فعالیت خود را با معاملات برق، قطران و زغال سنگ آغاز کرد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بازار بورس از جمله بورس انرژی پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای سرمایه گذاری در بورس و مدیریت ریسک های احتمالی در این زمینه همسو و در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. دراین قسمت با مرور برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای مرتبط به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید. 

ادامه مطلب...

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: